باربری جماران

شرکت حمل و نقل و باربری جماران

باربری جماران

شرکت حمل و نقل و باربری جماران

مراحل اسباب کشی در سازمان ها

در زمینه اسباب کشی اداری و یا شرکتی مهمترین مرحله هماهنگی بین تعداد زیادی از کارکنان آن مجموعه،  جهت انجام امور مرتبط با اسباب کشی در یک بازه زمانی میباشد. قسمت اصلی و مهم کار شامل اجرای درست یک استراتژی اجرائی در دو حوضه ارتباطات داخلی ( کارمندان داخل مجموعه ) و ارتباطات خارج سازمانی (مشتریان یا ارباب رجوع و سایر شرکت ها و یا ارگان های همکار ) میباشد ، چرا که گاهی اوقات عدم هماهنگی و نداشتن سیاست اجرایی مناسب باعث بروز مشکلات فراوان هم در داخل سازمان و هم در ارتباطات خارج از سازمان خواهد شد.

برنامه ریزی برای انجام یک اسباب کشی اداری بسته به ابعاد شرکت و یا سازمان مورد نظر متفاوت میباشد اما بهترین زمان برای شروع برنامه ریزی برای جابه جایی یک شرکت و یا اداره نسبتا بزرگ به طور متوسط سه ماه قبل از شروع کار میباشد.

شما باید در سیاست گذاری اجرای مراحل اسباب کشی سازمان خود تمام جوانب کار را در نظر بگیرید و این امر نیاز به زمان و تخصص برای ایجاد یک استراتژی مبتنی بر فعالیت شرکت شما دارد، و لازم است که هم کارکنان و هم مشتریان را به طور کامل از  تغییرات آینده آگاه  نمایید به طوری که هیچ خدشه ای در فعالیت های اصلی و اعتبار و خدمات روزانه ارگان یا موسسه شما وارد نشود.


مراحل اسباب کشی در سازمان ها 

۱) تنظیم برنامه اجرایی و اطلاع به کارمندان

ابتدا باید لیستی از تمام مراحل مهم یک اسباب کشی را تهیه کرده و متناسب با آن برنامه ریزی و سیاست گذاری مشخصی را انجام داده  و در اختیار تمام کارمندانتان قرار دهید ، به طوری که همه کارمندان از زمان دقیق جابه جایی و وظایفی که برای آنها در طول اجرای مراحل اسباب کشی مشخص شده اطلاع داشته باشند..


۲) مشخص کردن دستورالعمل چگونگی جمع آوری و بسته بندی وسایل برای کارمندان

 باید به کارکنان مجوعه خود دستورالعمل کامل و مشخصی در مورد چگونگی جمع آوری و بسته بندی دفاتر ، اسناد و سایر وسایل اداری برای انجام یک جابه جایی راحت و امن داده شود. این دستور العمل باید شامل روش های استاندارد و اصولی برای چگونگی جمع کردن و ایمن سازی وسایلی که آنها مسئول حفظ سلامتی آن هستند باشد و توضیحات کاملی در رابطه با چگونگی انجام این وظایف را در اختیار آن ها قرار دهد.


۳) مشخص کردن محتویات بسته ها و کارتن ها

در طول اسباب کشی ممکن است نیاز به تعطیلی شرکت برای بسته بندی وانجام مراحل نهایی اثاث کشی باشد. این موضوع باعث میشود که کارمندان شما بتوانند با خیال راحت به وظایف محوله خود برای انجام جابه جایی به محل جدید بپردازند. از انجام صیح جمع آوری و بسته بندی تجهیزات دفتری و اداری از مبلمان گرفته تا جزیی ترین موارد مانند پوشه های مدارک ، زونکن ها و یا کامپیوترها اطمینان حاصل کنید.یادتان باشد حتما برروی لوازم و کارتن های بسته بندی شده با نصب یک لیبل علاوه بر ثبت محتویات آن بسته و یا کارتن مشخص کنید که آن وسایل مربوط به کدام بخش و یا شخص میباشد.این کار باعث میشود که بعد از انتقال وسایل به محل جدید در سریعترین زمان ممکن سازمان شما به نظم طبیعی خود بازگشته و فعالیت خود را از سر بگیرد.


۴) قبل از اسباب کشی ، محل استقرار هر بخش را در جای جدید مشخص کنید

قبل از انتقال وسایل به محل جدید حتما محل مستقر شدن واحدهای مختلف و حتی کارمندانتان را مشخص کنید .این کار باعث میشود هنگامی که کارگران باربری وسایل داخل ماشینها را تخلیه میکنند بدانند که هر بسته یا کارتن برای کدام طبقه و کدام اتاق میباشد و آن ها را در همان قسمت قرار دهند و دیگر نیازی به جابه جایی مجدد وسایل و انتقال آن ها به بخش های مربوطه نیست.


۵) ارائه اطلاعات کامل در رابطه با موقعیت مکانی محل جدید

قبل از نقل مکان به محل جدید شرکت به کارکنان خود اطلاعات کاملی در رابطه با محل جدید شرکت از قبیل آدرس دقیق ، چگونگی رفت و آمد ، دسترسی به شبکه حمل و نقل عمومی ، محدودیت های ترافیکی و محل قرار گرفتن پارکینگ های نزدیک به ساختمان جدید و هر آنچه که لازم هست ارائه دهید.

توصیه های لازم اسباب کشی

آیا تجربه لازم برای اسباب کشی را دارید؟

اگر از افراد با تجربه مشورت بخواهید نکات بسیاری را به شما یاد آور خواهند شد که میتواند یک تجربه تلخ و فاجعه بار را به یک تجربه سخت تبدیل کند. بله سخت. اسباب کشی همیشه سخت است. با ادامه مطلب همراه باشید


تجربه اسباب کشی

اسباب کشی به عنوان یکی از کارهایی که اغلب دوست نداریم انجام دهیم شناخته میشود و جدای از تمایل یا عدم تمایل به انجام آن اثاث کشی پروژه ای سخت و زمانبر است. اسباب کشی پروژه سختی است چون باید تمام لوازم زندگی خود را جمع کنیم ، جابجا کنیم و مجددا بچینیم ودر بسیاری موارد نظافت و شتشو هم لازم است.

هزینه های اسباب کشی

اگر فکر میکنید کل هزینه ای که باید متحمل شوید هزینه کرایه یک ماشین باربری است سخت در اشتباه هستید. تجهیزات بسته بندی و کرایه ماشین باربری ، هزینه نظافت منزل جدید ، هزینه تغییرات در خانه جدید و ... خب شاید هم لامپ ها را هم فراموش کرده باشید ، افرادی که تجربه اسباب کشی را ندارند تصور میکنند به محض اینکه اثاثیه در خانه جدید چیده شد پروژه اسباب کشی تمام شده است اما واقعا اینطور نیست و برای رسیدن به آرامش کامل در محل جدید معمولا به 1 ماه زمان نیاز دارید.

دکوراسون جدید و تغییرات

اسباب کشی زمان مناسبی است برای انجام تغییرات اساسی و یک خرید حسابی !

اتاق خواب منزل جدید بزرگتر است شاید هم کوچکتر ، سالن منزل جدید نور کافی ندارد ، شاید هم دارد ... خلاصه همه چیز در خانه جدید متفاوت است از ابعاد خانه گرفته تا رنگ و نور و ... ممکن است به وسایل جدید نیاز داشته باشید و یا بخواهید از شر برخی از لوازم قدیمی خلاص شوید! بهر ترتیب وقت مناسبی برای انجام این کار است.

توصیه هایی برای شما

1- آرامش خود را حفظ کنید و سخت نگیرید !
2- همه افراد خانواده به اندازه شما خسته و کلافه هستند !
3- توقع غذای آنچنانی از خانم خانه نداشته باشید. نیمرو هم یک غذای خوب و مقوی است.
4- در شرایط اثاث کشی غذای بیرون هدیه مناسبی برای سپاسگذاری از خانواده است.
5- خرده ریزها و مشکلات پیش بینی نشده در تمامی اسباب کشیها وجود دارد مهم این است که این مشکلات را در آرامش حل کنید.

6- اگر توان مالی دارید بهترین گزینه استفاده از خدمات شرکتهای باربری است. بسته بندی ، باربری ، چیدمان . همه کارها را برای شما انجام خواهند داد.

7- برای یافتن شرکت باربری مناسب وقت بگذارید. برای این منظور میتوانید از آگهی های روزنامه و یا اینترنت استفاده کنید. در لینک زیر میتوانید فهرستی از باربریهای تهران را که خدمات اسباب کشی را بصورت صفر تا صدی ارائه مینمایند مشاهده نمایید.

باربری در تهران / با آرزوی موفقیت برای شما / باربری کاج